Tillbaka!!

Hejsan igen allihop!!
Nu är jag tillbaks :) Jag har haft så mycket att göra så att glömt att blogga helt och hållet :)
Jag har så mycket att berätta om!
Vet inte äns vart jag ska börja...
Jag kan ju börja med att säga att jag åkte skridskor i fredags och ramlad såklart!!!
Jag slog i båda knäna... Har JÄTTE STORA blämärken nu.
Jag fick gå med kryckor fredagen och lördagen.
Jag red i lördags också! Det var jätte kul.
Jag har börjat rida Corre åt Danne.
Det är för att Corre ska lära sig att det är ryttaren som bästemmer.
Han brukar inte vilja gå men jag får upp honom i trav och han är jätte fin :)
Sen så har jag bytt rum hemma hos pappa.
Rummet är mindre men jag får en tjugo gånger större garderob som jag vill ha och rummet är jätte mysigt även om det är litet. Men jag brukar ju trivas i små rum :D
Imorgon tror jag att farmor ska tömköra Corre... Jag vet inte riktigt...
Vi har också klippt Flisan så hon ser jätte rolig ut :)
Hon hade ju klor som växt in i tassen på henne :(
Men det vi klippte klorna och fick ut dom och det var inte en trevlig syn :/
Jag som är så känslig mot blod också.. Jag spyr ju nästan av att se det bara.. Usch!!
I skolan är det riktigt kul på rasterna... Ialla fall när han också har rast ;)
På torsdag har vi NO prov och jag kan knappt inget :/ Det är ju inte bra :(
Och idag när vi åt kvällsmat var det gröt som jag inte gillar så jag tog en macka.
Då skulle inte Alexander heller ha så han tog också en macka.
Jag skulle ge honom smör kniven men då fick han damp på mig.
Han började gråta och skrika om att han kunde sjäkv och att han inte var en bebis men jag hade ju inte sagt det heller.. Så sa han att jag skulle sluta hjälpa honom.
Jag fick lust att kasta mackan på honom men jag ville äta upp den för den var god och jag var hungrig så jag gick in i mitt rum istället.
Kort fattat... Jag brydde mig mer om mig själv än om honom...
Hejdå så länge... skriver mer imorgon... :* <3

Kommentarer
Postat av: andreatroue

har man en blogg ska man vara ärlig !

han fick inte bre sin macka själv för dig !

sluta tracka ner på mina syskon & min pappa i din blogg ! för det irriterar mig.

2011-02-16 @ 09:24:43
URL: http://andreaajosefintroue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0