Stallet <3

Idag ska jag till stallet med farmor!!
Skulle det igår med men jag åker hellre och hälsar på mitt allra första syskon såklart!
Men jag ska till stallet idag istället!
Vet inte riktigt om vi ska rida eller inte...
Hoppas vi ska det!
Det är så himlans kul att rida runt i naturen som växer omkring stallet.
Det är väldigt ofta raksträckor eller uppförsbackar som jag bara älskar att gallopera upp för!
Det känns nästan som om att flyga!
Fantis har så mjuk gallop och jag bara älskar den!


jag när jag är lite trött.. HAHA
Kanske syns <333
Bloggar mer sen efter stallet.
Kramizar från mig och hästarna <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver inte mycket längre......

2011-01-25 @ 14:00:39
Postat av: Linn

Haha, vad förvånad du ser ut på bilden. :D <3

2011-02-10 @ 14:25:11
URL: http://linneklov.blogg.se/
Postat av: greta

snugg bild

2011-03-26 @ 09:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0